Töltsd le és használd!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Oszd meg, ha van valami jó cuccod!
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 The.Settlers.2.10th.Anniversary.Portable.iso

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin


Hozzászólások száma : 56
Csatlakozás ideje : 2011. Jan. 25.

The.Settlers.2.10th.Anniversary.Portable.iso Empty
TémanyitásTárgy: The.Settlers.2.10th.Anniversary.Portable.iso   The.Settlers.2.10th.Anniversary.Portable.iso Icon_minitimeVas. Nov. 27, 2011 2:21 pm

The.Settlers.2.10th.Anniversary.Portable.iso 47439557

Megjelenés éve: 2009
Hivatalos weboldal: http://thesettlers.us.ubi.com
Rendszerigény: Intel/AMD[1Mag] 1.4GHZ + RAM[512MB] + VideoKártya[64MB] + Windows XP/Vista/Seven7 + 500MB szabad hely
Kép #1: https://2img.net/r/ihimizer/img14/2039/mainmx.jpg
Kép #2: https://2img.net/r/ihimizer/img189/3496/1280j.jpg


*Leírás*

2006-os játék ez. Sõt. 1996-os. Ekkor jelent meg ugyanis a méltán sikeres Settlers második verziója, amely megdöbbentõ módon a Settlers II nevet kapta. Elfutott egy 486-os PC-n, osztott képernyõt két egérrel lehetett tolni egymás ellen, s tudott valami olyat, amit nagyon kevés játék:


A hangulat

Pazar. Visszaadhatatlan, megismételhetetlen, egyedi, odaszegezõ, megunhatatlan. Az, hogy kattintásaink nyomán életre kel, mozog, cipekedik, csiripel, ugrál, kopogtat, kalapácsol, fát vág és ültet, sört iszik, arat, vadászik, evez és még ki tudja mi mindent csinált több száz jó képességû legószerû figura, egymással kölcsönhatással, bájosan, finom humorral meglöttyintve.. minden korosztályt odaszögezett a képernyõhöz. Óriási siker volt a játék, s persze a Settlers sorozatból kijött a harmadik, negyedik és ötödik rész.. de az már valami más volt.

2006-ban a fejlesztõ visszanyúlt az alapokhoz. Fogták a Settlers II-t, leporolták, írtak alá egy 3D engine-t, és újra piacra dobták. Most vettem meg 1780 HUF-ért cserébe, és az, hogy megérte, az nem kifejezés, ugyanis van benne egy olyan lehetõség, amit az elõdszoftver nem tartalmazott: multiplayer neten, illetve LAN-on keresztül. Gondolom, hogy nem meglepõ, hogy Bocha, szimplabek és jómagam egy teljes napot toltunk végig.

De mi itt a lényeg?

Egy fõvárral (HQ) kezdesz. Van egy rakás nyersanyagod, meg egy rakás képzelten kis fajankód. Van 23 féle épületed, s mindegyikben mást csinálnak az arcok, ha felépíted õket. Minden épülethez deszka és kõ jellegû nyersanyagra van szükség, illetve egy építészre, aki összekalapálja az igényelt viskót. Minden épületbe beköltözik egy tag, aki attól lesz pék, molnár, bányász, kõfejtõ, favágó, hajóács, vagy akármi, hogy a megfelelõ szerszámot a kezébe veszi. A dolog eleinte egyszerû, kész a ház, s a HQ-ból kisétál a mókus, kezében lóbálja az adekvát szerszámot, s máris teszi a dolgát.

Ám minden mindennel összefügg.

A pék nem süt kenyeret, ha nincs liszt, de liszt nincs, ha nincs egy jobbágy, aki vet, s arat. De kellene víz is ahhoz a kenyérhez, úgyhogy valahová építeni érdemes egy kutat. Ám búzát nem csak a molnár igényel, a sertésfarmhoz is kell, mert ettõl nõ a disznó, s igényel egy adagot a sörfõzõ is, úgyhogy figyelni kell az elegendõ mennyiség megteremtésére. Ha kész a kaja, az egybõl megy a bányába, a sunnyer fószerek csak akkor merülnek alá a hegy gyomrába, ha ott figyel a sajtos stangli az ajtóban. Ha viszont nem bányásznak, akkor az aranymûves, a fegyverkovács és a szerszámkészítõ nem tud mibõl terméket csinálni, ám ha nincs pajzs, kard, kalapács, akkor nem lesz katona, építész és geológus sem. Nyilván nincs mese, építkezni kell, de itt sem lehet fejvesztve, ahhoz deszka és kõ szükségeltetik, amihez favágó, erdész, kõfejtõ, kõbánya és fûrésztelep lepakolására van szükség. Okosan kell tehát megtervezni egy birodalmat, az ember jellemzõen az építési alapanyagok biztonságos ellátását kreálja meg elõször, aztán jöhet a gazdaság további része.

Hiába van azonban minden épületbõl elég, hiába optimális a nyersanyagok feldolgozása, a különbözõ árucikkeknek valahogy el kell jutniuk A pontból B pontba, ehhez nekünk utakat kell építenünk. Telepeseink döntõ része alantas, cipekedõ munkát végez majd, mondhatni, hogy egymás kezébe adják az árut, de ez csak részben igaz. Az utakat ugyanis zászlók darabolják több részre, a zászlóknál lehet az útelag.. útágó.. útelógá.. (nehéz szó) útelágazás is. Két zászló között pedig ott figyel egy cipekedõ tag, aki csak annyit csinál, hogy az érkezõ cuccot felkapja az egyik zászlónál, s elviszi a másikhoz, ahol érte jön a másik józsi, s így tovább, amíg célba nem ér a rakomány.

Kulcsfontosságú,

hogy az úthálózat profi legyen. Ha valahol nagyon nagy lesz a forgalom, oda automatikusan beáll egy szamár is tehermentesíteni, de csak akkor, ha van raktáron elég szamarunk, ha elfogynak, akkor szamárfarmot kell építeni, aminek - jé, érdekes - búza és víz kell, hogy néha kikocogjon egy csacsi és beálljon a cipekedõ fickók közé. A tökéletes infrastruktúra nagyon lényeges, ha a deszka megtorpan félúton, mert az ott szolgálatot teljesítõ mókuson keresztül zajlik a bányákból kitermelt nyersanyagok szállítása is, akkor valahol a távolban csak kószál az építészünk a telek körül, s várja, hogy a deszka befusson végre, is elkezdhesse felhúzni az újabb hajlékot.

Bocha ott bukta be az elsõ játékát, hogy kemény egy darab fafeldolgozóra bízta a komplett birodalom deszka-ellátását, hát evidens volt, hogy a terület szélére emelt épületeinek elkészüléséig ellenfelei szépen körbevették és szétkapták a birodalmát. A terület szélére ugyanis az ember katonai létesítményeket húz fel, oda beköltöznek a harcostársak, s mikor ez megtörténik, akkor az épület nagyságától függõen újabb területet vonhatunk az ellenõrzésünk alá, ahová újabb épületeket lehet felhúzni. Ez így egészen egyszerû, de csak addig, amíg össze nem találkozunk egy ellenséges területtel. Ott rövid idõn belül bebetonozódik egy határ, a két ellenséges katonai objektum között valahol félúton, s innen nincs más út, mint a

katonai csapás:

el kell foglalni az ellenfél õrházát. Erre több módszer is kínálkozik, a legkézenfekvõbb, ha a környezõ õrházainkból ráküldünk egy komolyabb csapatot a kiszemelt épületre. A csata a Settlers II egyik legfurcsább része, mert egyenként végigharcolnak egymással a katonák, akinek pedig nem jut ellenfél, az csak álldogál a környéken és nézi az eseményeket. Emiatt elég hosszasan zajlik a kardcsörte, közben az ellenfél is küldi az elhullott arcok helyett az utánpótlást a HQ-ból, ha és amennyiben van kard, pajzs és sör raktáron, mert ezekbõl képzõdik egy katona. A harcosok azonban nem egy szinten mozoghatnak, ha az õrházba serényen szállítják a mókusok az aranytallért (amit az aranymûves állít elõ szén és arany felhasználásával), akkor fejlõdgetnek szépen, egészen generális szintig, ami már 7-es erõsségû, szemben az újoncokkal, akik csak három életerõvel rendelkeznek. Amíg tehát a határok nem érnek össze, addig tökmindegy, hogy kinek mennyi dellája van, de a játék egyik kulcsa az aranybányák felépítése, kajával való ellátása, s megvédelmezése az ellenfél elõl.

Harcolni lehet indirekt módon is, sunyin, a hátországból, katonát kímélve. Erre van a katapult. Elég sok alapanyag kell a felhúzásához, de ha készen van, és nincs túl messze az ellenséges õrház, akkor megfelelõ kõmennyiség becipelése után fog egy izmosabb kavicsot, s elhajítja a szomszédba. Találati aránya csekély, de ha a becsapódás pontos, akkor a megcélzott õrházban kinyiffan egy katona, s nem számít, hogy újonc volt-e, vagy generális. Ha esetleg a megnyiffant katona volt az utolsó egység az õrházban, akkor bizony a katonai létesítmény leomlik, s máris szereztünk vérontás nélkül némi területet. A katapult egyetlen hátránya, hogy zabálja a követ, tehát a háttérben vagy rengeteg külszíni kõfejtõnek kell csákányoznia naphosszat (de ez csak akkor lehetséges, ha van kõ is a területünkön), vagy a hegyekre épített kõbányáinkat kell szaftosan ellátni kajával, de akkor lehet, hogy az aranybánya elõl kell elvenni a mannát, ami viszont a lóvé hirtelen megcsappanásával jár.

Nyilván a cél a totális dominancia.

Elkapni a többiek tökét, irtani az ellent, csapatokat vezényelni, mûködõ gazdaságot építeni. Elég komplex feladat, ráadásul az ember hajlamos elveszni a részletekben. Az új 3D engine miatt iszonyatosan bele lehet közelíteni a térképbe, mintha ott élnénk mi is a kis krapekok között, sõt, egy arcra ráállva és az „O” betût megnyomja, amolyan chase-kamera módba kapcsolhatunk, és követjük a júzert. Ha akarjuk, akkor a nap lemegy este, feljön reggel, minden mozog, minden animál, a textúrák pedig még közelrõl is egész kidolgozottnak tûnnek.

Bár van küldetés játékmód is (15 pályával), mi elsõsorban a multiplayer üzemmódot próbálgattuk. Lehet interneten is, ehhez regisztrálni kell a terméket online (haha, torrentezõs vérpistikék kilõve), illetve van LAN opció is. Szervert létrehozni pofonegyszerû, kell választani egy térképet (a gyáriak mellé lehet letölteni újakat is, bár elég vékony az elérhetõ pályák száma), aztán mehet is a történet. Ha többen vagyunk, akkor csapatokat is alkothatunk, de mi csak hárman voltunk.

Most megosztanám a szerintünk nyerõ taktikát. Villámgyorsan fel kell húzni 4-5 alap õrházat, hogy növekedjen a terület. Ha kész az õrház, akkor azt úgyis fel lehet fejleszteni akkorára, amekkorát a terület enged (három méretben válogathatunk az épületek között), aztán nyomás kifelé a geológusokkal, hogy megtudjuk, melyik hegyben van az arany. Ezt követõen az ember felhúz 3-4 fafeldolgozót, a közelbe letelepít 4-5 favágót, 2-3 erdészt (ezek ültetik a fákat, így mindig van mit kivágni), keres követ a pályán vagy a hegyekben, s ezzel az építkezésekhez szükséges nyersanyagot megoldotta. Most jön a kaja. Ráugorhatunk a bányákra is, de felesleges ilyen hamar felépíteni õket, mivel úgysem tudnak mit enni.

Kaját

többféleképpen szerezhetünk. Ha van folyó, vagy tengerpart, akkor a leggyorsabb megoldás egy halász telepítése, viszonylag jó hatásfokkal produkál halat. Ha a területünkön megfigyelünk különbözõ állatokat szaladgálni, akkor hasznos a vadász, ebbõl lesz a hús. Minden más ennivaló viszont már bonyolultabb dolog. Az biztos, hogy farmot mindenképp kell csinálni, ebbõl lesz a búza, amibõl a liszt, a malactáp, a szamártáp és a sör is keletkezik. A farmnak viszont hely kell, ha körberakjuk házakkal, vagy az erdõ közepére építjük, akkor nem tud hova vetni a szerencsétlen, tehát ésszel kell lepakolni. Érdemes egy nagyobb alföldre kirámolni 4-5 farmert, középre pedig egy-két malmot és péket, lehetõség szerint pedig egy kutat is, hogy a pék tudjon sütni.

Ha megoldottuk a kaját, akkor jöhetnek a bányák és a hozzájuk kapcsolódó üzemek (acélöntöde, fegyverkovács, szerszámkészítõ, aranymûves), lehetõleg egymáshoz minél közelebb. És akkor elkezd mûködni az egész, ráadásul mindenféle csúszkákkal az is állítható, hogy melyik nyersanyagból melyik épület mennyit kapjon, melyik bánya kapja a legtöbb kaját, s mit vigyenek prioritással a cipekedõ tagok, illetve a szamarak. Ezek után már csak figyelni kell az arányosságra. Ha azt vesszük észre, hogy az emberkék elkezdenek egyre több lisztet becipelni a HQ-ba, akkor a malom remekül üzemel, de pékbõl vagy kevés van, vagy nem kap vizet, mindkettõ orvosolható.

Ha elértük az ellenfél határát, ott ezerrel elkezdjük felfejleszteni az õrházakat (a legdurvább, stronghold nevû várban kilenc katona állomásozhat), megtámogatjuk a környéket néhány katapulttal, s érdemes közvetlenül mögéjük pakolni egy storehouse-t, ami nem más, mint a raktár, s arra jó, hogy a mindenféle nyersanyagokért nem kell a HQ-ig zarándokolni. Tipikus szívás, hogy ott figyel az aranymûves a határ melletti õrházak közelében, elkészül a pénzérme, és erre szépen besakkozzák azt valahová a bús bánatba a HQ-ba, majd vissza. Ha van egy közeli storehouse, akkor csak odáig kell a zsetont eljuttatni, s már jöhet is vissza.

Sok lúd disznót gyõz alapon rá lehet ugrani a táposabb ellenfélre is. De csak akkor szórakoztassuk magunkat ilyesmivel, ha a HQ-ban hegyekben áll a sör és a fegyver, mert különben nem fog jönni az utánpótlás katona, s a várainkban alig fognak lézengeni az arcok, két jól célzott katapultos lövedék után pedig búcsút inthetünk a területnek. Ugyanezért nem szabad teljes haderõvel sem támadni, ha odalépek 38 katonával az ellenfélhez, addig a kollega a szinte üresen maradt õrházamat visszatámadja, vagy lebombázza, az szívás. Ha ugyanis területet vesztünk, akkor a területen található összes nem katonai jellegû objektum összedõl, s ez különsen fájó aranybányák esetén, de érdemes vigyázni a raktárra is, mert onnan nem rámolnak ki gyorsan, ha dõlni kezd.


>Crack/Serial/KeyGen/KeyMaker/Trial Reset: REG1!



1.Letöltöd & kicsomagolod/mountolod!

2.REG1!

3.bin mappából indítod az S2DNG.exe-vel!

win 7en így indul!!

1.Átmásolod egy mappába miután be moutoltad.
2.Reg fájl indítása
3.Bin mappába az Exével elindítod azt jól van:-D

Torrent fájl!

Letöltés:

http://microbit.eu/download.php?id=171840
Vissza az elejére Go down
https://tuti.hungarianforum.com
 
The.Settlers.2.10th.Anniversary.Portable.iso
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» The Settlers 7: Paths to a Kingdom
» Nitro PDF Professional 6.1.3.4 (Portable)
» 3D Grammar English Portable
» Home Photo Studio 2.96 Portable

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Töltsd le és használd! :: Torrentek :: Játékok-
Ugrás: